BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

22 June 2012

Last Time Menjadi pelajar UKM



Assalamualaikum or hello to whoever is reading this ♥


Alaaa, rindunya nak sekolah balik, kalau lah boleh di undur masa itu, rasa ingin sangat balik macam dari sekolah macam dulu Tapi apakan daya dah last time jadi budak pelajar ya ! apa boleh buat lah ?

So, korang yang adik adik yang nak gred dah dari sekolah menengah sila dengar pesan akak sorang nih yer, * Tolonglah dan silalah anda merasai secukup2nya jadi pelajar yang berjaya sebab rugi tau korang kalau tak jadi pelajar yang baik dan berjaya sebab korang juga yang akan rasa menyesal ibarat macam nih

*eh, kenapa lah aku tak belajar sungguh kan dulu, kalau tak aku dah jadi doktor ?

Eh lupa pulak dah dengan tajuk kat atas, hehe so, jom korang tengok gegambar nih erk ?




Tulus ikhlas dari seorang pelajar kecik 5Ukm Smk kunak 2011
Norazilah Abdullah


0 people yang sweet: