BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

28 September 2012

Happy Bufday Syss ♥

Assalamualaikum or hello to whoever is reading this 

alohaa~ Peace zaa! huu~
key! para reader yg tersyggsss sygss ni. Untuk pengetahuan, entry ini specially for my yuyunk yg kini berada di KELATE gtuh (kelantan). Dah tuh pulak kan kat post title tuh happy bufday so, entry ni just untuk wish dia yang hari jadi right? ok! siapa tuh ya hari jadi. 
my yuyunk! haa! siapa itu? cuba teka? HAHA!
ok, nak tahu jawapan nyee...(kena bacalah sampai habis). 
Untuk orang yg hari jadi ni kan, pada kesempatan ni i want to wish for you..
kek untuk dia yang ter sayang..cute kan?
(sory kek pink bukan hijau,maklumlah ni tukang buat post t'lalu think pink HAHA!)


Muga u panjang umur , 
dimurahkan rezeki , 
berjaya dalam hidup di dunia mahupun di akhirat dan diredhai Allah S.W.T.
jangan nakal nakal sana , cubit kau nanti tuh. huhu 
dont be sad selalu just remember Allah S.W.T. k. 
ingat ni jaga hati , jaga iman , jaga mata , jaga kesihatan diri. 
sentiasa tarbiyah diri dan dakwah dalam hati Insya Allah. Hati sentiasa tenang.
miss you trsangat sangat! sory cuz terlewat betui hampeh wish dekat hang. 
maklumlah hampeh ni kan da nak kahwin dah so? buzy sangat dah pikir sana pikir sini. sehhhhh! macam sak betul bah. agagagagaga! tak arh! buzy betul bah ku aema sejak kebelakangan ni. Nenek i sakit kat huspital so? paham paham lah kau ya! 
(duinaaa kaluar sua dia punya sabahan) hahaha.
key, yang pasal tuh tempoh hari u punya hari jadi 18 sept tuh i tak dapat calling calling you sebab i terlampau buzy sangat time tuh. so? i hope you can understand for my situation. HAHA! (formalnye pulak i ni)
key, sampai sini sak lah coleteh i. hihi~ 
whatever, saya syggggggg sgtsss sama you aema, love u so much!
sama CINTA yg love merah lagi sama you. miss u a lot sangat . haa! 
(pa bah ni ku merepek ni)
HAHA! ukey terimalah pic yg ku edit ni dan lagu kita yang si NAJWA sama si SYAMKAMARUL nyanyi ni. hahaha.
muga u suka. sory i tak dapat bagi cake kat you, maklumlah kita kan berjauhan dan sebelahan benua. lagi pulak kan, i nak pos pun susah. nanti hancur sak sampai kat sana. hahaha. belum sampai sudah hancur berkecai. so? dengan gambar sak lah dan post kat sini BLOGGER i ni dan FB sebagai gantinya ya.
hope you suka. key arh. huhu
(sory kalau ni post terlampaulah burok! HAHA!)
pic ni dah lama di edit cuma lambat kena post. sory kalau pic ni burok. hahaa~
tapi, cantik bah! agagagaga! i sengaja letak background bunga cuz, kan you suka bunga tapi sory lah bukan bunga rose yang kau suka tuh. hihi! tapi apapun, yang penting bunga kan. haha.
(click gambar untuk lebih besar. TQ.)
lagu sahabat untuk you! hihi. rindu mau nyanyi sama sama aema. HAHA!
nanti you sampai sini kita nyanyi sama sama ya, macam dorang ni. you nyanyi macam si najwa, i pulak main ukulele macam si syamkamarul ni. HAHA! tentu best. !  
ting tong, mana sudah ni para reader setia saya,
masih kekal baca entry saya yang asyik melalut ni. huhu!
k. dah baca kan tuh surat pink yang cute kat atas tuh. arh tuh lah my yuyunk yang namanya
si SARIMAH MUHD SAIDALI. si aema ayu kalau saya panggil dia. haha. look! betapa akrabnya kan PERSAYANGAN kami. haha. walaupun jarak memisahkan kami berdua. namun, masih kekal juga kami punya PERSAHABATAN dan RAPATAN kami walaupun hanya dalam internet dan juga telefon sebagai penghubung antara satu sama lain. haha. saya sygsss betul ni budak tau. Honestly, sebab dia ni banyak membantu saya dari segi psikologikal (kejiwaan). bila saya sedih dia lah ni tempat saya mengadu hati. bila saya mula merajuk dialah ni layan cengeng saya. dan bila saya mula minta puji dialah ni yang duk melayan manjee nyee saya. ada sak perkara yang buat saya suka bersembang dengan dia. cuz,dia ni suka betul ketawa. kalau boleh 24 jam tuh kerja dia asyik ketawa. dia jenis yang tak suka marah bah. tapi, if dia angry. beh~ macam tuh ANGRY BIRD! haha! pernah tengok itu ANGRY BIRD? aah~ tu arh. haha.
but, whatever.. i hope dia sentiasa ceria kat sana tuh. sentiasa happy dengan kawang kawang dia kat sana. tak sabar rasanya dia balik nanti. nak makan bakso sama sama. nak jalan jalan cuci cuci mata. nak online sama sama kat jalur. nak gi tepi library kunak lepak sambil makan makan sana. rindunyee i dengan tuh memory! aiyooo... rasa berat pulak mata ni. sehhh!! STOP! tak yah ceta. nanti saya nangis pulak cian! haha. 
keylah, sampai sini lah saya tutup ni entry. hope yuyunk saya terbaca ni entry. huhu! hope juak anda anda yang baca ni entry tak pulak kebusanan. haha!

Doa untuk Seorang Sahabat


Bismillahirrahmanirrahim..

Ya Allah ...
Panjangkanlah umur sahabatku.
Kurniakanlah kesihatan yang baik padanya,
terangi hatinya dengan nur pancaran iman.
Tetapkanlah hatinya,
perluaskanlah rezekinya,
dekatkanlah hatinya kepada kebaikan,
jauhkanlah hatinya pada kejahatan,
tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama,
dunia dan akhirat.....

Ya Muhaimin ...
Jika dia jatuh hati
izinkanlah dia menyentuh hati seseorang
yang hatinya tertaut pada-Mu
agar tidak terjatuh dia dalam jurang cinta nafsu ....

Jagalah hatinya agar tidak berpaling daripada melabuhkan hatinya pada hati-Mu.
Jika dia rindu,
rindukanlah dia pada seseorang yang merindui syahid di jalan-Mu.

Ya Allah ...
Jangan biarkan sahabatku tertatih
dan terjatuh dalam perjalanan panjang
menyeru manusia kejalan-Mu..

Jika kau halalkan aku merindui sahabatku,
janganlah aku melampaui batas sehingga melupakan daku pada cinta hakiki,
rindu abadi dan kasih sejati hanya untuk-Mu.

Ya Allah ...
kurniakanlah sahabatku kesenangan,
ketenangan,
kecemerlangan dan hidayah dari-Mu
dalam menempuh cabaran
serta liku-liku hidup di dunia dan di akhirat kelak ..insya-Allah

Amin Ya Rabbal Al amin



Terima Kasih Sudi Baca Entry ini -.-'

0 people yang sweet: