BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

04 October 2012

Cinta Saya Kini Berada di Jakarta


Assalamualaikum or hello to whoever is reading this 

luhaa luhaa kuhaa~ (merepek!)
hihihi... hye kawan kawan ku! (kawan ka tak punn) muehehe.. tengah buat pa?? mesti ni tengah duduk duduk ataupun bebaring sambil menatap laptop or handphone depan skrin ni kann?? i know.. sebab saya buat tengah duk cam tu juak. huhuu~ ukey! berbalik pada tuh title "CINTA SAYA KINI BERADA DI JAKARTA" kann? kamu rasa tuh benda pa yee?? kekasih hati tuan punya belog maybe kini di JAKARTA? btul ke? YA! btu tuh. huhu~ KEKASIH HATI lah sgt. tak lh. ni dia cinta saya yg dimaksudkan.
 
MAHER ZAIN
 (hahahaha)
(comel kan ni sini cinta saya hahaha PERASAAN!)
 
 
kepada sesiapa yang meminati CINTA saya ni MZ hehe~ untuk pengetahuan, MZ kini berada di JAKARTA Indonesia. Beliau Buat Konsert di Sana Sebanyak 3 kali yang berlainan tempat dan juga berlainan waktu. antara tempat tempat dan tarikhnya ialah :

(sila rujuk gambar MZ yg kat bawah ni. TQ.) 

 
 
bagi yang nak berkenan ke INDONESIA. jangan lupa ajak saya sekali hihi~
moga konsert MZ berjalan dengan lancarnya di sana bersama sama rakan featuring nya IRFAN dan FADLY. Amin~ gudjobs!!
 
 
 

1 people yang sweet:

Ainim Suju said...

Minat Maher Zain rupanya...saya suka lagu The Chosen One and Number One For Me..