BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

12 January 2013

Samsung Galaxy y Hello Kitty

Assalamualaikum or hello to whoever is reading this

Okey , Today ! kite nak bercoleteh tentang benda yang kiut miut giler giler mahu mampos ! *Tunjuk Perasan. peh ! cute giler ni bro .. nak tahu apa ?




Taraaa !



muahahaha....
apa tu ? Samsung ! Samsung Galaxy y Hello Kitty ! neehhh... cutie kan ? cutie kan ?
suka tahu ini bendakk! mahu sangat sangat . dah lah pink pastu putih lagi pastu Hello Kitty Cutie lagi . Bukan kah ea boleh memyebabkan saya jadi gilak ! haha *kiding .


Nak beli lah ? harga ? dah recheck tadi kat lelong.com .
Harganya ekoran RM399 , RM382 , RM--- dan sewaktu dengannya .
Nampaknya kite nak simpan uit ni kat poket elok elok -,- '
simpan and taknak boros . nak beli jugak dengan hasil pungutan tangan sendiri . muhehehe .


Korang Korang yang terbaca ni entry!
Diharap sangat , doakan kite tau ! dapat mencapai impian nak
 Samsung Galaxy y Hello Kitty ni . yayayaya ? hehe~
Insya-Allah .. doa seorang sahabat itu mujarab tau selain daripada ibubapa . hihi ! :P

Terima Kasih Sebab Sudi Baca 

2 people yang sweet:

Miss Sue said...

alolorh comelnye hello kitty, handfone mickey mouse xde ke? :( ..semoga kupukupukecik dpt ape yg diimpikan :D

Norazilah Abdullah said...

@Miss Sue : tengss uu syg sue ... amin amin ... mudah2an, mickey belum ada lagi kot . tggu n lihat nti. ;)