BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

24 April 2013

Ehh ! Itu Kawan Aku


Assalamualaikum or Hai Readers  


Ain Syafiqah Haris. 


Aku dan dia adalah bestie selamanya. Sahabat dari sekolah menengah hingga ke alam dewasa. Banyak kisah di alami bersamanya, sungguh aku katakan aku sayangkannya kerna ukhuwah yang terbina. Ya, dia sahabatku yang selalu bersama ku di kala senang dan susah, di kala sedih dan gembira.


Semalam kan ? Semalam berMEET lah ni sama si Cik Tomato yang shumel shumel ni konon. Laa... Mak aii ! makin cute giler ni budak tau ! makin menjadi jadi comel nya. muka dia tu, duynaa mau pengsan aku seharian berdating sama dia. Macam nda puas lagi dari pagi sampai petang sama sama dengan dia kunun.

Alhamdulilah, Selama menjalinkan persahabatan yang erat dengan dia. Aku banyak belajar erti hidup dengan dirinya... antaranya :

  • Belajar tentang macam mana boleh tahan kawan sama dia? tao tak.
  • Belajar tentang macam mana boleh handle perasaan marah kat dia.
  • Belajar macam mana boleh tahan dengan perangai dia yang tak menentu.
  • Belajar macam mana boleh tahan mencintai seseorang yang ego.
  • Belajar macam mana boleh jelesnya aku dengan dia sama dia punyer prince.
  • Belajar tentang erti percintaan melalui dirinya.
  • Belajar tentang macam mana boleh jadi sekuat dia yang super ohsem itu.
  • And belajar everthing lah....

 Saya sayang kamu Ain Marcellow !
 
Aku harap dia adalah sahabat yang till jannah bersama aku, sentiasa bersama susah dan senang, sentiasa menaruh kepercayaan di masa yang akan datang, sentiasa menerima apa adanya dalam diri ini, sentiasa saling menghubungi antara satu sama lain, tak seperti kawan yang lain bila dah pergi jauh menghilang diri dan melupakan aku di sini.




P/s : Ains Tomato, kau tahu kaini.... Thanks untuk semuanya, terima kasih sangat sangat sebab kita still sampai sekarang. Walaupun ada kalanya kita jarang bersama tapi Sumpah ! Alhamdulilah aku bahagia dan sangat sangat bersyukur cuz i have a friend "strong" macam kau. yang super duper awesome ni. susah ow dapat kawan macam kau ni yang boleh serasi dengan aku. semua ndak boleh tahan. kau sak sorang. Dan kan, aku harap satu hari nanti... aku nak nengok kau bahagia dengan si capital i tau tau tau ! Dan di saat tu lah nanti aku akan katakan pada semua.. "..Ehhh ! itu kawan aku Ains Marcellow ! 


Moleq, remember this..
"dont forget me oke ! kita kan bestie, Bestie sampai bila bila.
 Aku sayang kau ni kali seribu :)

 Insya Allah .. Moga kita till jannah. Jumpa awak di syurga Allah. ;)

0 people yang sweet: