BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

04 June 2013

"No Relationship" is perfect ever !


No relationship is perfect, ever.


I'm actually not as interested in telling about my personal affairs, But "dalam keadaan yang memaksa kan" I should tell all of you about this comment. (Facebook)






First, I'm so not believe that where there will be people who are aware of my personal life and ask about my status. *So tak percaya oke disitu. But i know "Sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga" kan kan ? hihi ! So I feel this can not hide anymore and finally I have to confess also. So, This is my confession....




I used to remember my mom said,

“..Berhentilah menunggu dia yang tidak pernah menganggapmu ada dan terima lah dia yang menyedari bahawa betapa beruntungnya dia memiliki dan menyayangimu..”


So, actually "YES! I LIKE HIM" more than friend.. But, i know couple in islam is HARAM, rite? BERCINTA is fitrah and only straight to nikah. So, to me "No relationship" until nikah and we just a FRIEND only. Actually, we still single same like anda yang single mingle itu. We just pray to Allah SWT. InsyaAllah , kalau kita ada jodoh takkan ke mana right ? Trust Him and percaya pada jodoh coz its is better, i hope we can handle "feeling2 love" before nikah, insyaallah -,-' mohon doanya dari anda pembaca saya :p
 



Temukanku dengan cinta ^^
"..happiness belongs to those who believe in the beauty of life.."



Di gelap malam aku mulai tenggelam 
Saat kau peluk erat tubuhku, sayang Tunggu aku pulang, 
aku pasti datang Menemuimu tersayang 

Beranikan diri bertemu orang tuamu 
Bicara baik dari hati ke hati, Restuilah kami, doakanlah kami 
Jadi pasangan abadi 

Tunggulah aku menjadi imam-mu Dan tunggulah aku menjadi imammu 

Dan akan aku lamar anakmu di tahun ini 
Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi 
Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya 
Lahir batinnya, jiwa raganya Agar ia bahagia dudududu


P/s; Ya ALLAH, sometimes its hard for me to understand what You really want to happen. But I trust You. I know You will give me whats best.


2 people yang sweet:

AiSyA LiEzA said...

:) kalau ada jodoh x kemana ^^

Mizz Aiza said...

akak doakan semoga hubungan adik dan si dia berakhir dengan ikatan pernikahan yang sah.. :D