BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

29 October 2013

Trip To Selangor : Sungai Gabai (Waterfall) at Hulu Langat



Assalamualaikum

Well !Tak perlu tanya lagi sebab memang aku tahu, sejak kebelakangan ini aku sangat lah rerajin menaip dan rajin jer update blog? hoho Sadtutuatidgakali dalam seminggu update entry =D ambikau ! memang kaw kaw lah haha Oh ya, *sebelum terlupa, actually aku taknak coleteh panjang kat entry kali ni sebab ya, nak upload gambaq bebanyak nih time harituh masa aku pegi mandi manda kat *oke bagi dj yang cakap*

Memperkenalkan, Sungai Gabai waterfall, Hulu Langat, Selangor! Bhahahaha

















Bhahaha posing paling mahal oke ? 

Aku sendiri pun peduli masa nih tengok orang duk tengok2 aku berposing di tempat tuh meskipun ada sampah kat bawah dia nak juga bergambaq kat situ hehe



Haishhh *lupakan lah gambar tadi hehe buat malu i'olls jer tau ? jom lawat gambaq bawah nih lagi

Subanallah, Indahnya sungguh ciptaan Allah SWT

Actually tinggi nih tau air terjunnya, tengok tangga tuh  ! haaa, sampai jer kat atas ada pondok tapi sayanglah, aku tak da naik sebab ala.. aku takut nanti aku penat pastu takut nanti kaki tercabut pulak dari badan haha


 Ewah ! Oleh kerna photograher tak der, So aku lah sendiri yang tangkak gambaq ni, kesian kan ? :P
*trip2 comel lah kenen


 
 
Jernih tau uolls air die, dah lah sejuk best pulak tuh ! Tengok haa gambaq bukti kat atas tuh ? 


Oh ya, selain boleh mandi manda kat sana, yang lagi coolnya kita boleh tangkak gambaq yang inndaahh indah ! tau tau, Tak caya ? tengok nih

Sorry, kalau model dalam gambaq *sesangat nsem

Dan lagi satu lama sangat dah moment nih sebenarnya *bulan lima yang lalu lagi, tapi oleh kerna aku tak puas puas hati jugak, aku nak jugak update kat blog, so hehe terupdet juga entry ni hahaha yang penting aku happy^^ walaupun aku tahu yang aku nih tengah kekok nak cakap apa kat entry nih =P

 
Lawa tak ? Lawa tak ?

Posing hakuu tu sebenarnya tiru dalam tv, chewahh ! hahaha tapi tak pe lah, itu biasa terjadi ! hihi



Hai nama saya si gondrong, rambut saya cantik tak ? hehe


k lah guys, chaw dulu ? nanti tunggu tau entry aku pegi shoot2 kat Putrajaya ;)
keep in the touch :*


P/s : rasa macam kekok masih, hmm kena perbaiki nih~


With Love, Zila Abdullah

1 people yang sweet:

Eda Johari said...

Eh, si gondrong tu comel la . gerammnye... heee :)