BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

14 November 2013

All Memory Funfair kunak | Entry Bergambar


Assalamualaikum


Walaupun aku tengah sakit hati tapi aku tetap beri salam ikhlas kat awak ya ?


EeEeEeEe T_T aku rasa nak nanges lah ! nak ketuk je pale ni biar bergegar satu dunia sambil hentak hentak kaki ! sebab aku tengah geram betul ! haishhh !
geram              geram             geram             geram             geram


Baru je tadi aku "goodmood" sekarang dah bertukar ke "badmood" sebab you why ? huyy! entry ni sebenarnya dah siap weyyy tinggal kena publish je belum, tapi oleh kerna alangkah baiknya aku tertekan butang delete pastu tekan button yes ! aduyyy, so terdelete lah semua tadi, sungguh weyy aku rasa macam nak hentak pale jer ni *Pang ! Pang ! Pang ! Biar aku tahu rasa yang aku buat tadi tu adalah salah dan sangat binasa -,-' Oke, sangat tunjuk perasaan !

Tapi,walaupun aku tengah "badmmod" aku tetap juga tahan perasaan !@#$%^&* ni sebab nak buat entry yang ceritanya dah nak usang sebenarnya ya tuan tuan dan puan puan sekalian, So dengar sini ?

Siapa sini dah pernah pegi FUNFAIR ? *bagi orang kunak* Siapa belum, oke rugi -,-' Siapa yang sudah, korang rasa mana yang mencabar jiwa dan minda ? Ali Baba or Tagada ? alaaa, rasa tak penting juga soalan tuh So, aku pun dah malas dah taip panjang, So korang layan jer lah ye gegambars semua ni time aku pegi :P


This first time aku pegi Funfair, tapi malas weyyy sebab bila ktorg da nak masuk ish2, tetibe pulak hujan -,-' tapi rahmat Allah kan, mesti sentiasa bersyukur jangan mengeluh dengan pemberianNya Right ? This time aku pegi dengan mak, my uncle2, adik yus and adik sepupu yang sorang tu Arif and c Jims and his friend.





 

 




 

 Senyum lebar aku ! ambikau ! hahaha


Seconds time pulak, aku pegi dengan family auntie ku, bawa dirinya, bawa anaknya, bawa husbandnya, and bawa abangnya eh ! salah pulak, bawa abang idris^^  oke ya adik puan tuan sekalian =P And juga kali keduanya kan aku pegi Funfair kali keduanya lah juga aku bernasib malang berbau baik ewah! tau kenapa ? sebab HUJAN lagi tapi Rahmat Allah kan, Alhamdulilah dapat free masuk korang !!! hahahaha *aku paling suka bab bab free nih !


 

 





Next, time nih aku pegi dengan my family, oke aku malas nak coleteh panjang tentang nih, korang yang nak tau sila baca SINI

 So, korang layan lah gegambar nih je ye ?












And lastly, aku pegi dengan my uncle and my auntie and my fiance *tapi sorry sangat tau korang sikit jer gambar, hanya dua jer nih sebab this time aku lupa bawa camera and gambar nih pun aku dapat dari kawan jer, tuh pun ambik dari FB tuan punya badan yang dalam gambar ni huhu 

 

 
 Sayang awak tau ! Cc : Mazna Mohd



Wooow! panjang bebeno entry aku kali ini haha tapi sorry sebab yang memanjang itu adalah gambar2 jer, alaaa ! macam lah korang tak nampak title tuh | Entry Bergambar kans ? 

So, rasa nya sampai sini jer lah coletehnya, Bbye~ Insha Allah jumpa lagi di entry yang akan datang ;) Tapi entry yang akan datang apa lagi erk nak ceta, huhu aku tengah kosong idea nih weyyy.



With Love, Zila Abdullah

 

0 people yang sweet: