BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

20 November 2013

Bukan Aku - Tasha Manshahar | Quick Update

Assalamualaikum


Hey, you my dear you my darling and you my sweetheart ! haha 
Tak nak ceta panjang, sebab ni Quick Update jer So, jom guys dengar lagu yang tengah heboh dan HOT kat TWITTER baru baru ni, "Bukan Aku" yang di nyanyikan oleh Tasha Manshahar. Sekali jer aku dengar ni, memang best memang osem memang buat hati ini terkenang balik masa lalu! Oprss! =D

Aku yang tengah duk hati berbunga bunga ni pun boleh nanes tau belakang pintu sambil hentak hentak kaki bila dengar lagu ni apatah lagi, orang yang tengah patah hati lagilah *sesuai* tau? haha *kiding*

So, oke sila kembalikan mood JIWANG anda bila dengar lagu ni tau ! oke ? cubit siapa yang tak mau tukar mood JIWANG itu =P




Lirik Bukan aku By Tasha Manshahar

Tak mudah aku jalani
Hidupku tanpamu disisi
Hari-hari ku tangisi
Segala memori janji ku mungkiri
Engkau masih aku rindu
Walau tak pernah engkau tahu
Hanya satu harapanku
Moga kau selalu maafkan diriku
 
Aku lepas semua pergi bukan kerna aku benci
Tapi kerna ku terlalu mencintai
Percayalah oh sayangku
Nikmati dulu usiamu
Nanti kau temu cintamu bukan aku
Ulang chorus 2x

Nanti kau temu cintamu bukan aku


 P/s : Memori, bila datang mengetuk pintu hati boleh buat air mata jatuh ke pipi! Ya, aku pasti memori itu sentiasa datang & pergi dalam hati ini.



With Love, Zila Abdullah

0 people yang sweet: