BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

06 December 2013

Majlis Pengenalan Rela | Entry Bergambar


Assalamualaikum


Hai  kawan kawan semua, mahupun yang cantik ataupun yang kacak -,-'

Ewah ! nampaknya kita bertemu lagi dengan entry bergambar, aduyyy ! tiap kali buat entry mesti titlenya | Entry bergambar haha nampak sangat disitu ada point yang tersembunyi (Eh, terjujur pulak mulut ni) Haaa ! biar aku terus terang jer lah ya adik adik beta sekalian, sebenarnya akak zila kau ni dah mula da malas menaip, entah lah kenapa malas sangat akak cantik kamu ni *eh, terpuji diri sendiri pulak*

Yayyy, well sifat malas tu perlu ada juga kadang-kala lah ! haha aku memang seorang yang berpengaruh*Sila gelak satu dunia muahahaa, eh eh eh ! sudah sudah ! banyak pulak coletehnya mak "a"non mu ni kans ?

Oleh itu, nak di jadikan cerita sebenarnya entry ni dah lama dalam draft tapi lupa pula nak publish huhu *sory aku memang seorang pelupa* Tapi Majlis ni di adakan di kampungku lah pada bulan lepas kot if aku tak silap lah Actually, dah dua kali majlis rela diadakan di kampung aku ni tapi entahlah kenapa dah dua kali pulak huhu maybe yang baru baru ni yang fresh kot and tambahkan ramai ahli lagi maybe lah

Best sangat korang ikut majlis macam ni whyy ? sebab dapat free2 ceramah, haha *ayat aku yang paling clash* hehe tak lah macam tu pulak, aku rasa best juga lah sebab melalui majlis pengenalan macam ni kita boleh mengetahui serba sedikit sejarah lama Negara. Ye lah bak kata orang, kalau hanya tinggal jer kat negara tu tapi tak tahu asal usul dan sejarah negara tu apa lah gunanya kan ? ewah, *ayatpolitiksangat*

Selain itu, dalam majlis tu juga aku pun adalah join rela dah sekarang huhu so, korang ? i dah malas taip panjang korang tengok gambar lah kans ?









 

Dah habis majlis, ktorg tak pulang rumah lagi tau, sebab ktaorg nak selca2 kejap dan mengenali lah antara satu sama lain *Nyata disitu pergenalan *antara rela lama dan rela newbie* huhu


Ni tuan yang paling sporting, siap pilih tempat gambar yang cantik dan tak comot huhu baru lah cool gambarnya huhu



My Mom memang suka menari oke ? sama betul oke dengan anaknya yang kiut lagi comel ni =P


Helllooo ! Hai Genk ? buad apa tuh ? meh meh sini tengok gambar i jap ? muehehehe =P

P/s : Banyak entry dalam draft yang belum habiskan lagi dan belum publish lagi.




With Love, Zila Abdullah

0 people yang sweet: