BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

23 May 2014

Dear you





Dear you,

 Sentiasa aku mendoakanmu.
Meskipun jarak kita begitu jauh. Jangan sedih dan jangan risau. Itu lebih baik
bukan. Kamu jaga dirimu. Aku jaga diriku. Insha Allah.. sentiasa ku berdoa dan minta padaNya supaya menjaga hati ini selalu. Tetapkan hati kita berdua pada yang satu. Dan beri kekuatan kedua hati kita untuk bersatu.

Dan aku tahu.
Kini, ada tali ikatan antara kita berdua.
Yang hanya menunggu masa untuk bersatu.
Bila masanya ? Aku sendiri pun tidak tahu.
Tapi apa yang pasti, semua telah tertulis di Luh mahfuzku.
Dan bergantung kepada pemilik nyawaku,



Hanya doa yang mampu ku kirimkan sebagai tanda aku selalu menantimu. Membawa khabar gembira iaitu menikahiku.



With Love,
Zila Abdullah.

0 people yang sweet: